February 01, 2011

entri pengenalan

Salam,

aBé di sini. aku create blog ni pasal aku suka nak ada blog sendiri. asyik baca blog orang, teringin nak ade blog sendiri. ape ade hal?




Disclaimer
Kebanyakan karya (gambar, komik, infografik, dsb) di dalam blog ini bukan karya aku. Aku cuma berkongsi dengan korang apa yang aku jumpa dan aku rasakan cool. Kredit sentiasa diberikan kepada pemilik asal melainkan sumber yang aku kurang pasti daripada mana aku dah save karya tersebut (seperti komik-komik yang dah bertahun-tahun tersimpan dalam hard disk aku). Walaupun kredit sentiasa diberikan kepada pemilik asal, bukan semua karya dipublishkan di sini mendapat kebenaran daripada tuan asal. So, kalau korang adalah pemilik asal sesuatu karya yang ada di dalam blog ini dan tidak mahu ia dipublishkan di sini walaupun dengan kredit, sila emelkan aku di sini. Aku menghormati hak anda sebagai pemilik asal dan jangan terus saman sebab aku memang takde duit untuk bayar :)

ada komen? silakan ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...